Jag kommer att dö

Något som jag avskyr är när folk lägger saker på ens bord, och sedan inte förklarar vad man ska göra utan bara förutsätter att man kan. Men bara för att jag kan systemen vi jobbar i, innebär inte det att jag har koll på alla olika försäkringar. Jag kan inte ansvar bara för att jag kan olycksfall. Det är två helt skilda processer, och om ingen talar om för mig hur jag ska göra är det kört. Särskilt om jag inte får någon som helst hjälp och ingen verkar veta någonting. Och jag kan lova att det är jag som får skit i slutändan om något går fel.

Det är för jäkla dåligt att man inte kan få någon utbildning på det man förväntas göra. Men från och med nu gör jag inga mer ansvarskonton. Jag har annat att fokusera på. Ska bara framföra det budskapet till de som inget hellre vill än att bli av med sina saker. Om jag inte hinner dö innan dess. Jag skulle inte bli förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0