Kändisgarderober blir Dagens tema

Dagens tema får bli: Kändisgarderober. Jag blir alltid så avundsjuk när jag ser bilder på dessa enorma garderober fullproppade med kläder som är sorterade efter färg och designer. Jag vill också ha en gigantisk walk in closet. Men istället är man fast med två garderober där det hänger minst fyra klänningar på varje galge, och där jag egentligen inte kan trycka in mer kläder men jag försöker ändå. Dags att göra en rensning igen, kanske.

Första garderoben ut tillhör Kimora Lee Simmons.




Jag är kanske inte överförtjust i mattan, men å andra sidan är hennes garderob betydligt finare än min, så hon får vara med idag. Jag ska försöka se om jag kan få till ett foto på min garderob, så att du har något att jämföra med...

Nästa garderob tillhör: Paula Abdul

Kommentarer
Postat av: ♥..liten Sessa..♥

haha, ja, det är så pinsamt, fast ganska roligt. ibland undrar man om de får pengar för att ställa upp sådär

2008-09-07 @ 13:35:54
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0