Konfrantationen av våra förvirrade själar

Jag tycker inte att det är acceptabelt att ta det på söndag kväll. Då har det gått två veckor sedan vi bestämde att vi borde prata. Och är det den bästa tiden han har att komma med, kan jag inte godta det. Jag vill veta vad som pågår i hans huvud, och varför det känns som att han nu undviker "konfrontationen av våra förvirrade själar". Det är något som inte stämmer, och jag vill egentligen inte ta det över telefon. Men jag måste berätta för honom hur mycket det irriterar mig att han drar ut på det, och att det inte funkar. Samtidigt vill jag bara säga det jag vill ha sagt, och sedan lägga på luren. Förhoppningsvis drar det inte ut alltför länge på tiden. Vi får väl se senare ikväll, han skulle höra av sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0