Konstskola - men jag kan ju inte måla.

Jag gjorde ett besök på en konstskola idag. Jag, som har läst konstvetenskap men som är så otroligt dålig på allt vad teckning/ måleri heter. Då kan man ju undra vad jag gjorde där. Och svaret på detta är att jag besökte en gammal gymnasieklasskompis som pluggar där. Det var riktigt roligt att se hans verk.

Efter konstskolan gick vi till den lilla puben Glenn Miller tillsammans med tre av hans klasskamrater. Ett jazzband spelade,  och jag som i vanliga fall inte alls lyssnar på just jazz satt och diggade. De var duktiga på det de gjorde även om det inte riktigt är vad jag lyssnar på vanligtvis. Men det gjorde ju faktiskt ingenting.



        

   

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0