Kroppen strejkar

Min kropp verkar vilja berätta någonting för mig. Dels har jag mina kliande ögon. Det problemet är i och för sig lite bättre idag, men titt som tätt så börjar det klia igen. Min fot som gör ont lär jag ju få dras med ett tag till. Sedan har vi illamåendet och magvärken. De två sakerna känner jag av rätt ofta. Och jag misstänekr starkt att det har med stress att göra. Att jag tycker att saker är jobbiga. Jag fungerar tyvärr så. När det läggs för mycket press på mig, och jag börjar stressa upp mig för saker, så går det åt skogen med min hälsa. Jag verkar inte kunna göra något åt det.

Jag skulle inte bli förvånad om jag faktiskt har en hjärntumör, cancer i livmodern och blodpropp heller.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Det är svårt det där med känslor...



Rädsla är ju en stark känsla och kärlek en annan... Dom är nog rätt lika och uppkommer vid samma tillfällen!



Men följ ditt hjärta och försök stänga av skallen, tror ju att den mesta rädslan sitter i huvudet...



Hoppas du får det du vill och att det blir som du vill!!!!

2008-09-05 @ 20:07:34
URL: http://singelpappasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0