Loppisfynd

Jag är inte en sån där människa som loppisfyndar särskilt ofta. Jag har inte den rätta känslan för det. Förmodligen handlar det om att träna upp det där "loppisögat", men det blir alldeles för sällan tillfälle för sådant. Tyvärr. Idag fick jag dock chansen, på en loppmarknad vid Mariatorget, med Frida, hennes pojkvän David och hennes polare Emelie.

Detta är vad jag hittade.




Denna underbara brosch köpte jag av skådisen Claudia Galli för 20 spänn.




Första säsongen av Entourage inhandlades för blott 50:-.




En väska för 40:-. (Som om jag behöver fler sådana...)


Kul var att några av medlemmarna från Those Dancing Days hade ett bord där de sålde allt från egna bandtröjor till skor och blomkrukor. Jag kunde inte hålla mig, utan meddelade att jag tycker att de är grymma. Och fick veta att deras nästa skiva släpps i oktober, vilket jag inte hade koll på. Mycket trevliga nyheter.


Kommentarer
Postat av: Molly

Var kommer väskan ifrån ?! Det var en av dom finaste jag har sett!

2008-09-23 @ 13:18:19
URL: http://molllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0