Mariah Careys garderob

Turen har nu kommit till Mariah Carey. Jag är mållös. Det blir bara tomt i huvudet på mig när jag ser den här bilden. Och det är bara skodelen. Men med över tusen par skor så behöver hon mycket utrymme för dem. Och riktigt så många skor har ju inte jag. Mina får vara glada om de överhuvudtaget får vara uppe i lägenheten. Är det inte säsong, så åker de ner i källaren. Och där råder inte samma pedantiska ordning som i Mariah Careys garderob.




Nästa garderob: Maria Menounos.

Kommentarer
Postat av: nil abukar

Tur att du kollade in min blogg. One Tree Hill är ingeting man ska behöva missa (:

2008-09-07 @ 17:02:14
URL: http://nilabukar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0