Mascaran är problemet

Mina ögon har ju jävlats med mig under ett par veckor nu. Jag har blivit en jäkel på att dutta med de där ögondropparna jag köpte förra veckan (har ju haft lite svårt med sådant tidigare), och de har faktiskt hjälpt en hel del. Men det kliar fortfarande. Och nu tror jag att jag vet var problemet ligger. Min mascara. De dagar som jag är osminkad kliar det inte lika mycket, oftast inte alls. Men så fort jag kletar på mascara börjar det. Det är i alla fall vad jag inbillar mig, även om jag kan ha fel (men hur troligt är det...). Men jag har inte pengar till att köpa en ny just nu. Jag får vänta tills lönen kommer in på kontot på torsdag.



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch, det är sjukt jobbigt när det kliar i ögonen alltså. Det är helt galet.

SV: tack så mycket!

2008-09-21 @ 16:59:38
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0