Min fina Marielle

Gårdagskvällen spenderade jag i Marielles sällskap, vilket var mycket trevligt. Första stoppet var baren på Rival, där jag förvånades över hur många människor som var där så tidigt. Å andra sidan är det ju första helgen efter lön, och då brukar det vara knökfullt överallt tidigt på kvällen.

Vi fortsatte sedan till Hjärtats Bar, som ligger runt hörnet. Där träffade vi på Lina, som vi jobbade med för hundra år sedan. Otippat och väldigt, väldigt kul. Det blev en hel del skvaller, både om det som var och hur det är nu. Vi får se till att få ihop en liten återträff.

Vi avslutade med en liten fotosession på Mariatorgets tunnelbanestation. Jag tror inte att jag behöver säga så mycket om det. Ibland säger en bild faktiskt mer än tusen ord.


        


        


        


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0