Psykbryt

Det fungerar inte längre. Mitt psyke kommer att klappa ihop totalt om jag stannar kvar länge till. Det räcker med att jag grät på jobbet idag. Jag kan inte ha en klump i magen varje dag för att jag måste gå dit imorgon också. Det är inte meningen att man ska känna så. Jag vill tycka att det är roligt att gå till jobbet. Inte få ångest. Och det spelar ingen roll att det ibland känns helt ok. Dalarna är inte bara betydligt djupare än topparna, de blir bara djupare och djupare. Det funkar inte längre.

Därför har jag ägnat hela kvällen åt att söka nytt jobb. Har faktiskt fått iväg en hel del ansökningar, vilket känns extremt skönt. Förhoppningsvis får jag napp från i alla fall någon. Jag behöver stärka mitt självförtroende. Jag behöver hitta något annat. Jag behöver få en nystart och bli glad igen.



Kommentarer
Postat av: Pia

Jag håller tummarna för ett nytt jobb till dig, där du bli uppskattad och trivs! Kämpa på!

2008-10-01 @ 00:11:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0