Little Peaché

Kvällen har spenderats i sällskap med Frida. Hon kom med den briljanta idén att ta en fika, vilket visade sig vara ett mycket trevligt initiativ som jag tycker att vi ska göra om. För nu har jag fått se att Little Peaché är mer än bara en bra blogg, och att personen bakom den är en snäll, fin och rolig människa. Vilket jag i och för sig redan misstänkte, men det är alltid kul att få sådant bekräftat. Att jag sedan fick chansen att trycka i mig hallonpaj med vaniljsås var bara en bonus.




Det här är Frida, och jag har (utan att skämmas) snott bilden från henne.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tycker att det är ovanligt fantastiskt att träffa bloggerskor. för ofta vet man en hel del om dem utifrån att ha läst deras bloggar men utan att de ändå har en massa att berätta om dem själva!

2008-09-13 @ 13:30:27
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0