Finaste födelsedagsbarnet

I dag fyller världens finaste Marielle 26 år (yes, hon är fortfarande ett år äldre än mig, tack och lov). Jag har varit på släktkalas hos henne och tryckt i mig massa hembakad tårta (nej, vi är fortfarande inte släkt med varandra och nu har hon ju pojkvän så det ser inte ut som att hon och jag kommer att gifta oss och bli en familj i framtiden heller). Hon och hennes David hade gjort varsin tårta, och man måste ju smaka av båda. Eller smaka och smaka, goffa i sig är nog en mer exakt beskrivning.

Om sisådär 25 minuter måste jag börja röra mig till tunnelbanan, för då ska jag möta upp ovan nämnda par samt min andra hälft, och åka in till stan och äta på restaurang Kamarina. Så det är nog dags för mig att lägga på ett kol istället för att sitta framför datorn.

Men. Stort grattis igen, Marielle! Och världens största kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0