To Do



Jag har en massa saker som jag måste få gjort i kväll. För i morgon blir jag sambo med Colfax över helgen, och då måste allt vara klart. Inte för att jag har några höga förhoppningar, jag känner ju mig själv, men jag ska göra mitt bästa för att lyckas med det mesta i alla fall.

- Laga köttfärssås, som ska frysas in.
- Laga spenatsoppa.
- Vika ren tvätt och lägga där den hör hemma.
- Dammsuga.
- Moppa golv.
- Dammtorka typ överallt.
- Plocka och städa rent allmänt. Det ligger saker överallt.
- Tvätta håret.

Det där med vårpromenad och tv- tittande får jag nog skjuta på till någon annan dag. Jag tror att jag har fullt upp som det är. Om jag har tur hinner jag med att fixa lite i morgon när jag kommer hem, men det skulle vara trevligt om jag blev klar i dag.

Update: Jag är inte helt nöjd med min insats. Det ser fortfarande helvetiskt ut i min lägenhet, så jag har uppenbarligen inte lyckats särskilt bra med min lista. Men jag skyller på att det var tidskrävande att laga massa mat, och nu är åtminstone min frys full med både köttfärssås och spenatsoppa som man bara kan värma. Jag får skynda mig hem i morgon efter jobbet och plocka undan all skit och dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0