Träningsnarkoman?



Jag känner mig extra duktig i dag. Jag har nämligen tränat tre dagar i rad. Det kan jag nästan lova att det aldrig har hänt förut. Och det bästa är att jag itne alls har tyckt att det har varit någon uppoffring. Tvärtom. Jag har haft riktigt roligt. Igår var det introduktion på gymmet, där jag och Marielle blev visade hur alla maskiner fungerar. Jag har ju alltid varit väldigt skeptisk till att gymma, men efter igår har jag ändrat uppfattning. Det var kul, och jag misstänker att det har att göra med att jag inte var så dålig som jag trodde att jag skulle vara.

Nu har jag dock en härlig träningsvärk i hela överkroppen. Men den ska väl försvinna till nästa vecka när det är dags för nästa träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0