Allsång på Debaser

Jag var ju på Debasers allsångskväll i fredags, och det var lika galet som vanligt. Folk är som galna, och dansar runt och skrålar för full hals till gamla klassiska pop- och indiepoplåtar. Det enda man kan klaga på är att det blir varmt som i en bastu efter ett tag, och det är inte så trevligt att det känns som att man har tagit ett dopp i vattnet utanför.

Fredagens gäst var John ME, och det kan jag inte klaga på alls. Jäklar i mig, vad den mannen är bra. Han gav järnet på scenen, och dansade till och med ut i publiken.

Själv fick jag sjunga i mikrofonen flertalet gånger, till min egen men ingen annans förtjusning.



Allsångsledare Catti Brandelius.



En vansinnigt smickrande bild på den fantastiska Magnus Carlson (en av Sveriges bästa sångare).



Glad publik med allsångshäftena i högsta hugg.



John ME. Vansinnigt snygg karl, det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0