Åter i Hufvudstaden



Jag är hemma igen efter en vansinnigt trevlig helg i Göteborg. Har verkligen haft det bra, bortsett från att solens strålar har lämnat lite väl tydliga märken på min kropp. Min högra ansiktshalva är knallröd medans den vänstra är ganska så vit. Är även skrikigt röd på armar och i urringningen. Jag kan uppenbarligen inte  vistas för länge ute i den svenska solen utan att smörja in mig med solskyddsfaktor. Vilket man inte tänker på att göra om man bara ska ut och promenera, och inte medvetet ligga och steka sig på beachen.

Jag kommer att berätta mer om hur de tre dagarna i Göteborg var, men inte just nu. Nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta av mig resdammet. Är vansinnigt äcklig justn u, och med tanke på attj ag ska till jobbet i morgon borde jag nog göra något åt det.

(För övrigt brukar Henrik Berggren tydligen hänga på båten Styrbord Babord som finns med på bilden ovan. För den som inte vet vem Henrik Berggren är - fy skäms. Googla genast.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0