Klimakteriekärring?



Det är nästan så att jag tror att jag har hamnat i klimakteriet - så varmt är det i min lägenhet (och jag fyller ju snart 25, så klimakteriet närmar sig med stormsteg). Svettas som en gris bara av att sitta still i soffan, och jag måste ha fönstret öppet för att det överhuvudtaget ska gå att vistas inomhus. Jag har inget minne av att det har varit så illa nu under sommaren, vilket känns lite lätt oroande.

Snart orkar jag inte bry mig längre, och risken att jag kastar kläderna och börjar gå omkring naken när jag är hemma är överhängande. Då kan jag liksom inte bry mig om att jag bor en halvtrappa upp och att folk som går förbi utanför har ganska bra insyn i min lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0