Matresan

Till skillnad från förra årets Medelhavsresa, så bjöd denna veckan på väldigt bra mat. Här kommer ett urval på vad jag stoppade i mig under veckans gång.



Öl och cheeseburgare på Arlanda. Och tur var väl det...



... för flygplansmaten var banne mig inte mycket att hurra för. Faktiskt riktig katastrofvarning.



Så här såg frukosten - och nästan alltid lunchen - ut.



Det blev en del pasta.



Kött är sällan fel.



"Restaurangerna" vid beachen höll inte högsta kvalitet, och då blev det som det blev. Men pizza är ju gott det med.



Det var inte så bra att endast äta lite soppa, när kvällen efter både öl och drinkar slutade med fyllekaraoke nere vid stranden.



Toast vid poolen. Dyr lunch.



Sista kvällen lyxade vi till det med förrätt. Jag åt fyllda champinjoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0