Because she's worth it



Efter jobbet åkte jag in till stan, där jag fick chansen att förena både nytta med nöje. Nyttan bestod i ett besök till Systemet, där jag inhandlade en del alkohol som jag tänkte förtära i helgen. Och alkohol osm jag hade tänkt att dela med mig av. Nöjet bestod i att fika med Karin. Men jag blev lite bestört av att höra om det halvt misslyckade julbordet hon hade varit på. Leverkorv istället för prinskorv, och currysill istället för senapssill. Och ugnsbakat ägg. Nej, tacka vet jag det traditionella julbordet.

Det gladde mig något enormt att se att Karin var på bra humör. Hon har väldigt mycket saker som pågår i hennes liv just nu, och det var inte konstigt att hon var alldeles speedad när hon stormade in på Wayne´s i dag (stackaren hade ju till och med hunnit med en tenta tidigare under dagen). Men hon var glad. Hon mår bra. Hon har storslagna planer för framtiden, och kanske inte minst inför nyår. Världen ligger för hennes fötter, och hon kommer att lyckas med allt hon tar sig för. För hon är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0