Den sista saken



Jag hade tänkt att försöka lägga mig tidigt i kväll, men när jag nu tittar på klockan inser jag att det knappast kan räknas som tidigt längre. Det blir lätt så när man kommer hem sent. Då sitter jag uppe och försöker att ignorera att tiden faktiskt tickar på rätt fort, och att det blir sent väldigt snabbt.

Jag har en sak kvar på min to do- lista för kvällen (för tro det eller ej, men vissa saker har jag faktiskt kunnat bocka av). Eller egentligen två saker, men orka fixa med tvätten nu. Nej, jag ska hoppa in i duschen. Måste tvätta håret, så att man är lite fredagsfin i morgon. Eller fin och fin. Bara så att jag inte är äcklig i morgon. Min chef ska ju trots allt bjucka på julfrukost, och det är inte så trevligt att sitta och se ut som hej kom och hjälp mig. Det uppskattar nog inte kollegorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0