En julsaga



I morgon ska jag gå på bio. Det händer ju inte alltför ofta nuförtiden, då biljettpriset är vansinnigt dyrt. Jag minns när jag var liten, då kostade det hälften så mycket som det gör i dag. Inte konstigt att folk väljer att ladda ner istället för att ta sig till biosalongerna.

Biosällskap den här gången (och första gången med honom) är Alex. Inte den gamla Alex, utan den nya Alex. Kurry- Kurry, som jag ibland kallar honom för att förtydliga - detta på grund av hans efternamn. Som i och för sig inte är Kurry- Kurry, men nästan. Om man skruvar det lite.
Filmen vi ska se är Disneys En julsaga, i 3D. Edna hade sett den, och hon tyckte att den var riktigt bra. Så jag håller en tumme för att jag håller med henne när filmen är slut.

Det blir en helkväll tillsammans med Alex. Vi valde den sena föreställningen, och innan den börjar tänkte vi hinna med att käka något och sitta och skvallra. Finns just nu en massa viktiga saker som måste diskuteras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0