Fartblind



Fan vad fort tiden går. Ett helt år har blåst förbi i raketfart, och nu är det jul igen. Jag har inte riktigt hängt med i svängarna. Men jul är det i alla fall. För ett år sedan firades julafton i mitt barndomshem, i år är vi i mina kusiners barndomshem. Tråkigt nog kan inte Gabrielle vara med oss i år heller, då hon befinner sig på andra sidan jordklotet. Det var längesedan hon var hemma över jul. Värdelöst, om du frågar mig. Men hennes straff blir väl att fira jul bland palmer och med solen som steker. För att äckla henne lite, kan jag säga att jag är glad att det är hur mycket snö som helst hemma i Svea... Precis så som man vill ha det på julafton.

Det jag vill ha sagt med det, är att jag saknar Gabrielle. Det är inte helt på riktigt när inte hon är med och firar med oss andra. Hon saknas.


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Jag saknar er jag med. Julen är inte på riktigt här å man kan tyvärr skippa julen här. Jag kommer dock hem i juli ist :)

2009-12-27 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0