Fest i skogen

Min sjukdom försvann förvånande fort, och igår mådde jag väldigt bra bortsett från ont i kroppen. Det hänger ju tyvärr ihop med sjukdom, men förhoppningsvis går det över om några dagar. Anyhow. I och med att jag var frisk, följde jag de uppgjorda kvällsplanerna som planerat.

Det var fest hos Ednas kompis Candy (Yes, det är hennes riktiga namn. Tydligen fick hon välja namn själv när hon var tre år.), som bor i skogen. Det vill säga Åkersberga. Långt bort så in i helvete, och det var första gången jag åkte Roslagsbanan. Men trots detta faktum, var det inte någon jätteupphetsande resa. Kanske delvis för att det var kolsvart ute, och det gick inte att se hur det såg ut utanför fönstret.

Vi lekte drinklekar och sjöng karaoke. Dock blev det en väldigt lugn kväll för min del. Två alkoläsk gör ingen full. Alex, däremot, drack upp resten av vår medhavda alkohol, och blev ganska rund under fötterna. Därmed också ännu mer pratglad, så det blev en väldigt trevlig afton.



Med Edna på Roslagsbanan.



Candy fick en present...



Edna var dj.



Det bjöds på massa olika sorters snacks.



Jag hittade Lucia. Kind of.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0