Julfest 2009

Igår var det dags för den årliga julfesten med jobbet. För min del var det den första på mitt nuvarande jobb, då jag ju började så pass sent i december förra året. Det var även första julmaten för i år som inmundigades, och damn it was good! Jag är ett stort fan av det kalla julbordet, med skinka, sill, lax etc. Köttbullarna och prinskorvarna är inte lika upphetsande, men de brukar också slinka ner.

Tyvärr var jag inte riktigt i form igår, då jag sovit alldeles för lite den senaste veckan och endast fyra timmar natten innan. Resultatet var att jag efter två och en halv öl, åkte hem när klockan var 23:30. Då hade jag nästan somnat vid flertalet tillfällen. Men det var en trevlig kväll ändå.



Jag delade bord med tjejerna på kundtjänst.



Vansinnigt gott.



Malin var glad.



Jag och Malin satt länge i trappan och diskuterade viktiga saker.



Sedan kom Jonas och gjorde oss sällskap.



Mina kollegor Erik och Magnus.



Mikael, den kollega som jag jobbar mest med, ville inte vara med på bild. Så jag fick göra en fuling.



Det sjöngs julsånger vid pianot.



Jag hittade Hampus i vimlet.



Systrarna Lisa och Caroline.



Rosie och Malin körde båda på den lilla svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0