Nyårsplaner



Nyårsafton. Det känns inte som att det har gått ett helt år sedan senast. Men samtidigt har det hänt så otroligt många saker under det här året, både positiva och negativa. Får jag önska, önskar jag dock att nästa år inte går fullt lika fort. Jag vill vara ung så länge det går, och försvinner åren förbi i den här takten kommer jag snart att vara gammal och grå.

Kvällen bjuder på middag hemma hos Marielle och David. Vi blir totalt sex stycken, tre par, och var par ansvarar för olika delar av middagen. Jag och Alex står för fördrink och förrätt. Vi har hittat ett recept som verkar bra, men sådant vet man ju aldrig innan man har provat.

Senare åker vi till Alex kompis, som har fest. Förhoppningsvis vill alla åka dit. För jag vill skåla in det nya året med min fina Marielle och hennes David också. Jag och Marielle har trots allt firat några nyårsaftnar tillsammans nu, och den traditionen verkar ju bara dum att bryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0