Planer för morgondagen



Morgondagen kommer att bli busy busy. Kl 10 ska jag hänga på låset vid den nya gallerian i Liljeholmen. Tänkte försöka mig på lite mellandagsreashopping. Förhoppningsvis finns det lite grejer kvar att plocka på sig. Vid 14- snåret ska jag ta en fika med Rikhard på Centralen innan han åker hem till Norrland. Efter det är det spelning och skivsignering på Bengans. Artister är Hästpojken och Daniel Gilbert. Kan bli vansinnigt bra, men jag tror inte att jag stannar för att få en skiva signerad.

Och när det är avklarat ska jag möta upp Helene. Vi har inte setts på en månad, då hon har varit i Thailand, och vi har väldigt mycket att prata om. Det har ju som bekant hänt väldigt mycket i mitt liv den senaste tiden, och jag vill höra allt om hur hon och hennes kille hade det i Thailand. Det kommer bli awesome. Och förhoppningsvis åker jag hem med några påsar i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0