Snaps

Lördagen bjöd på flera trevliga möten. Middag åt jag på Kamarina tillsammans med M. En stor köttbit med pommes och bea. Det är ju en grekisk restaurang, men man kan inte äta grekiskt jämt.

Efter några timmar, och ett par öl, bröt vi upp, och jag mötte upp Alex vid Slussen. I väntan på att Martin, Tina och några fler skulle ta sig in till stan, tog vi oss ett glas på ett ställe på Götgatan. När de andra dök upp slog vi följe till Snaps. Där blev det dans till fötterna blödde. Nästan. Eller, ja egentligen var ju blodflödet rätt långt borta för min del, då jag hade Converse på fötterna, men för Jessica som hade chockrosa pumps med skyhög klack såg nog läget annorlunda ut.



Jag är lite osäker på vad Tina sysslar med...



On the dancefloor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0