En plan

Jag har lyckats släpa mig upp ur min varma gosiga säng, och har förflyttat mig till soffan. Här försöker jag nu samla kraft för att orka göra mig i ordning och packa ner de sista sakerna i min resväska. Om lite mindre än en timme måste jag gå hemifrån. Det känns inte lockande någonstans. Detär säkert svinkallt ute.

När jag väl kommer ut till Bromma flygplats tänker jag köpa en macka och försöka att inte vara flygrädd. För kl 8:20 går det där lilla leksaksflygplanet, och den här gången vill jag inte gråta. Däremot ska jag försöka sova lite. Annars vet jag inte om jag orkar en hel dag på lagret.

Så ser mina närmsta timmar ut. Mer spännande än så blir det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0