Kompisar från förr

Ni kanske tycker att jag är en dålig bloggerska, men jag har min anledning. En kär gammal vän som jag inte har haft någon kontakt med på sisådär ett och ett halvt år har kommit tillbaka in i mitt liv. Alex och jag brukade umgås en hel del under våra sena tonår. Sedan flyttade han till Kalmar för att plugga, och då var det som att vår vänskap lades på is. Men nu är han hemma igen, och det gör mig så glad! För även om vi inte har haft jättetät kontakt under de senaste åren, så är han en fantastiskt fin vän som jag tycker mycket om.

Vi träffades igår, och då det blev lite senare än vad jag hade tänkt, och några fler öl än vad jag hade tänkt, så har jag varit extremt trött i dag och helt enkelt inte orkat uppdatera er om vad som händer i mitt liv. Men så här såg vi ut igår i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0