That 70´s Show

Yes, 70- talsfest igår. Kvällen började hemma hos Marielle, där jag drack lite för mycket vin på lite för kort tid. Sedan åkte vi till Stadshagen, där festen var i full gång nere i en källarlokal där Elham bor. De flesta (om inte alla?) hade på sig tidsenliga kläder, och det var riktigt kul att se hur folk hade ansträngt sig.

Jag roade mig med att dela ut LP- skivor och dricka mer vin. Vilket var en dålig idé, med tanke på att jag började må illa. Det var inte läge att vara kvar, och jag hade turen att ha nyktra, snälla, omtänksamma Robert där som tog hand om mig och såg till att jag tog mig hem säkert. Jag förstår inte riktigt varför det blev som det blev. Men ibland så mår man dåligt av alkohol. Inte mycket att göra åt.




Robert har en påse från Systemet, men inget alkohol i blodet.



Nykter.



The gorgeous Marielle.



Jag och Robert i Marielles fantastiska soffa. Obs! Jag har inte amputerat benet.



Jag och Robert.



Micke var på partyhumör.



The Beauty and The Geek.



Vilka glajjer...



David och Marielle. Looking good.



Jag och Micke.



Glada brudar.



Sanna lånade mina glasögon. Och hur kommer det sig att hon passade mycket bättre i dem än vad jag gjorde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0