David plus 30

Det var en väldigt trevlig tillställning för, numera 25- åriga, David igår. Middag på italiensk restaurang, och ett trettiotal gäster. Dock hade Robert glömt att ta med sig vår present. Jag hade påmint honom om den två gånger under dagen, men när det väl gällde så glömde han. Karlar.

Tyvärr var jag inte helt pepp inför kvällen på grund av rådande omständigheter. Men jag försökte att inte låta det förstöra för mig, och jag hade faktiskt trevligt ändå. Men jag skippade Sturecompagniet efteråt och åkte hem istället. Trots att det var väldigt roligt att vi alla fanns med på gästlistan, som "David plus 30".



Födelsedagsbarnet fick massa shots.



Robert drack cola och kunde bara stanna ett par timmar. Så går det om man börjar jobba kl 5 dagen efter.



Prinsessan Marielle med killer örhängen och urringning vlev antastad av ett fyllo.



Kaklet på toaletten matchade mina ögon.



Prinsen och prinsessan.



David fick en Superapa i present. Om man drog den i armarna skrek den som om den blev torterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0