Dagens ungdom

Ibland börjar man ju fundera. Ungdomar i dag är fan inte blyga av sig. En kille på jobbet skäms inte över att stöta på mig så att det står härliga till. Han verkar inte riktigt förstå att jag inte är intresserad. Han är ju för sjuttsingen bara tjugo år och en liten pojke! När jag var tjugo tyckte jag att jag var vuxen, men nu när jag är fyra år äldre tycker jag att tjugoåringarna är små. Men han verkar inte förstå hur ung han är.

I alla fall. Vi ska fika i morgon. Jag har sagt att det bara är en fika för att han är trevlig och vi har kul på jobbet. Inget mer. Men den lilla skiten ger sig inte. Han vet var jag står, men kör sitt eget race i alla fall. Ja, vad ska man säga. Det är ingen dejt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0