De svenska juniorerna

Jisses, så imponerad jag var över småkronorna i gårdagens semifinalmatch mot Slovakien. Vilken kämpaglöd de hade, de slutade inte att kriga ens när bara sekunder återstod av matchen. Om detta är de spelare som kommer att spela i Landslaget i framtiden kan jag inte säga annat än att jag glädjer mig så åt att se vad de kan åstadkomma.
Även slovakerna var fantastiska, och i synnerhet deras målvakt Janus. Han var stora delar av matchen som en vägg. Jag är så imponerad att jag knappt finner ord. Nu håller jag bara en tumme för att Sverige krossar Kanada i finalen, som går natten mot tisdag.

Men även om jag nu följde matchen, så ägnade jag mig en hel del åt att dricka vin också. Jag tog inte med mig flaskan i onödan, om ni nu trodde det. Den tog slut, och så gjorde även ölen i E:s kyl. Men där var vi flera som var medskyldiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0