Frenzy Eyes

Yeah! Emmon släpper nytt album (äntligen), och detta firas med en spelning på Debaser Medis 24 januari aka nästa lördag. Ja, det är väl kanske inte egentligen för att fira skivan, men konsert som konsert. Och om det är någon artist som man borde se live så är det just Emmon. Vanligtvis spelar hon i bandet Paris, men det spelar ingen roll vilken konstellation hon ingår i. Hon är grym och fantastiskt begåvad.

De två övriga banden som spelar är The Kid och Empire Dogs. Jag har inte hört något från någon av dem. I DJ- båset återfinns för kvällen Adam från Shout Out Louds och den fantastiske Markus Krunegård. Det är lite farligt att släppa in mig där, då jag känner på mig att jag kan bli lite klängig på den sistnämnda. Han är ju trots allt en av mina stora hjältar.

Som en extra bonus får man en inbjudan till Spotify om man anländer innan kl 22 (och då slipper man dessutom inträdet på 100:-). Så det tänker jag nappa på.



Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Om du hade velat rösta på mig här hade du varit en darling!



http://www.glamour.se/bloggduellen/



Kram på dig

2009-01-15 @ 21:37:59
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0