Härliga hallonpaj

Kvällen spenderades på café Kaffekoppen i Gamla Stan. Fikade med Carro, som red i min ridgrupp förut. Jag passade på att trycka i mig en bit hallonpaj med vaniljsås. Precis vad jag behövde efter att ha proppat mig full med massa godis tidigare i dag. Vad gäller dryck så hällde jag i mig en latte, så nu lär jag väl inte kunna somna heller, men å andra sidan tänkte jag ju inte göra det än på några timmar ändå. Det är ju trots allt lördag, och då ska man inte behöva lägga sig alltför tidigt.

Träffade dessutom min gamla klasskompis Patrik på Kaffekoppen. Jag stöter ihop med honom titt som tätt, vilket är ganska så lustigt. Oftast är det när jag är lite halvlullig och på väg in på krogen, då han extraknäcker som dörrvakt. Men i dag var jag nykter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0