Helena misslyckad

Jag är ju helt misslyckad. När jag börjar gå igenom min resväska upptäckerj ag att jag har glömt hur mycket saker som helst. Så jag kommer se för jävlig ut i håret i morgon, för någon hårspray har jag inte, och jag kommer inte att kunna ha mina jeans för jag har inget skärp till dem så de kommer bara att åka ner, och jag har ingenting att sova i. Det verkar som att jag lade all fokus på att komma ihåg alla teknikprylar, såsom dator och kamera och tillhörande sladdar och laddare.

Men vi vet ju alla vad det här innebär. I morgon kommer Helena att göra Halmstads shoppingstråk osäkra. För nu behöver hon ju faktiskt skärp, hårspray och åtminstone ett linne att sova i. Och nej, det här var inte någon uttänkt masterplan bara för att hon ska få shoppa med gott samvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0