Helt väck

Nu börjar det märkas att jag har arbetat i butik i en vecka. Och att jag sover för lite. Tokslocknade på soffan någon timme efter att jag kom hem. Sedan sov jag några timmar, och vaknade mitt under Top Model. Efter det har jag kämpat för att hålla mig vaken fram till nu. Det dröjde ett tag innan jag insåg att jag inte hade ätit någon middag. Inte för att jag är överdrivet hungrig, men ändå. Jag borde nog ha ätit någonting. Men det är det för sent för nu, för nu borde jag fokusera på att sova på riktigt. Usch, jag är alldeles för trött för mitt eget bästa.



Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh tack! Vilken fin kommentar!

Kram på dig hjärtat

2009-01-14 @ 21:20:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0