Jag och Michelle Williams

Jag fick ett sms från C igår kväll.

"Jag kom på att du är grymt lik en skådis i Dawson´s Creek, om du sett det nån gång... Var bara tvungen att säga det innan jag somnar."

Jag svarade:

"Jag har sett några enstaka avsnitt, men har inte så mycket koll. Vem tänker du på? Ska jag googla..."

Svaret fick mig att tro att jag såg fel, och jag var tvungen att läsa om det några gånger.

"Ja gör så, hon heter Michelle Williams... Lika som bär eller har jag fel?"

Hallå, vad är han för jäkla blindstyre? Han sa till mig att titta på bilder där hon har längre hår. Men nej, jag ser inte någon likhet som helst med denna übersnygga kvinna. Herregud. Det är nästan skamligt att han påstår något sådant. Jag tror att jag ska köpa ett par glasögon åt honom, så att han får se att han är ute och cyklar på någon jäkla leråker långt borta i tjottahejti.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0