Kids In America

När jag var liten lyssnade jag en del på Kim Wilde. Och nu visar det sig att hon spelar på Viking Cinderella den 16 april. För mig är det nästan likgiltigt, men det visar sig att hon är en av E:s stora favoriter. Vilket jag inte kände till. Och nu driver han en liten kampanj att få med mig på den där båten, för han vill hemskt gärna se den spelningen. Och som vanligt är det svårt för honom att hitta någon annan som vill haka på (senast lyckades han få med sig en kollega när Johnny Logan spelade...). Hade det varit en fredag eller lördag, hade jag kunnat tänka mig att åka med. Men nu är det en torsdag, och jag känner mig inte så pigg på att slösa en semesterdag på något sådant. Även om det hade varit kul att se Kim Wilde. Hon är trots allt en åttiotalsikon med låtar som får mig att vilja dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0