Minns inte särskilt mycket av igår mer än att det var jävligt hårt, att jag levde för två.

Jonathan Johansson igår var bra.  Han är en av de där riktigt begåvade poppojkarna. Kul var också att det var extremt mycket folk som var där för att se honom. Han är ju ändå rätt så okänd, men ändå var det många som stod och skrek hans namn.

I övrigt var kvällen trevlig. Det blev lite väl många öl, dock, vilket jag egentligen inte kände när jag var på Debaser. Men när jag kom hem snurrade världen lite för fort, och jag slocknade ovanpå överkastet i typ 45 minuter. Vaknade emellertid, och lyckades släpa mig ut till badrummet och borsta tänderna och sminka av mig. Sedan sov jag till kl 11. Och nu mår jag relativt bra, men jag är seg och huvudet hänger inte riktigt med. Funderar på om jag ska orka släpa mig iväg till pizzerian, eller om jag äta något som jag har hemma. Vilket är typ nudlar, för just nu orkar jag inte ställa mig och laga riktig mat. Det får vänta till i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0