Nyårsfest

Nyårsmiddagen drog ut lite på tiden, så vi kom iväg lite sent till nyårsfesten. Att åka tunnelbana till Aspudden gick ju smidigt, men att sedan hitta adressen där festen - det var omöjligt. Vi irrade runt som idioter, och tolvslaget närmade sig extremt fort. Lyckades till slut stanna en taxi, och han körde oss dit vi skulle. Fem i tolv knackade vi på dörren och gjorde entré på festen. Dock var det bara att bege sig ut igen, upp på berget med en fantastisk utsikt över staden. Det var nyårsnatten fångad i perfektion. Fyrverkerier, trevligt sällskap och bubbel.

Festen fortsatte sedan i villan till sent. Eller tidigt, beroende på vad man anser att halv fyra på morgonen är. Efter det tog vi en taxi till Söder, där Kristoffer bor. Först ett stopp på närmsta kebabhak, sedan efterfest i Kristoffers lägenhet. En efterfest som pågick till åtta på morgonen. Extremt trevligt.

Vi sov alla över, och morgonen efter var lite lätt seg. Men sannerligen trevlig ändå. Jag var hemma vid tretiden på eftermiddagen. Det tycker jag är bra jobbat.

Nu följer en miljon bilder.




På väg till fest i Aspudden.



Men var fan är festen?



På berget.



Gott nytt år!



Vi välkomnar 2009.



Med Kristoffer på berget.



Jag höll hårt i min bubbelflaska.



Men jag delade med mig ibland.



Robert hade en slips runt huvudet.



En populär samlingsplats.



Jag och Kristoffer stängde in oss på toaletten och diskuterade viktiga saker i livet. Och drack bubbel.



På väg till efterfesten. Mannen är en främling som kom från ingenstans.



Det dansades en hel del på natten/ morgonen.



Dagen efter.



Världens sötaste par dagen efter.



Och det här torde vara jag dagen efter. Med håret helt åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0