Nyårslöfte

Jag brukar aldrig ge några nyårslöften. Delvis på grund av den enkla anledningen att jag inte tror att jag kommer att kunna hålla dem. Nyårslöften är sådant som man lovar i ett svagt ögonblick, och de är sällan helt genomtänkta. Men jag tänker faktiskt göra ett undantag detta år.

Mitt nyårslöfte: Jag ska börja träna, och jag ska banne mig inte sluta efter en månad.

Anledningen till att jag tror att jag kan hålla detta löfte är att jag egentligen bestämde mig redan i slutet av sommaren. Attj ag sedan inte har köpt något träningskort är ju inte bra, men det har också sina anledningar. Och min fot känns bättre, den gör inte lika ont som då. Nu kan jag förhoppningsvis belasta den på ett annat sätt.
Marielle ska också börja träna igen, så vi kommer med största säkerhet att köpa träningskort på Friskis & Svettis båda två. Mycket bra, då vi kan peppa varandra och träna tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0