Sockerchock

I dag gratulerar jag min fina kusin Therese på hennes 25- årsdag (ja, vi låtsas ju att det är 25 år hon fyller, då det inte verkar vara så populärt att hon i verkliga livet bara har ett år kvar till 30). Jag spenderade kvällen hemma hos henne och hennes pojkvän Sebbe (och den där galningen som numera bor hos dem), där jag tryckta i mig bullar, kakor och tårta. Och alla osm känner Therese vet ju hur huslig hon är, så självklart hade hon bakat allting själv. Bullarna plockade hon ur ugnen lagom till att jag anlände till kalaset, och hon hade lyckats få dem alla lika stora...

Grattis Therese! Än en gång. Jag ser fram emot en dunderfest nästa år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0