Sockerläpp

Ibland har nöden ingen lag, och det gäller i synnerhet när o´boyen börjar ta slut. Detta var något som jag råkade ut för tidigare i veckan, och det var en mycket otrevlig tanke att inse att om jag inte gjorde något åt saken så skulle det inte bli någon o´boy till frukosten. Därför var detta en sak som stod på min inköpslista i måndags. Men väl framme i affären så fanns det inte någon vanlig o´boy. Det fanns bara sockerfri. Ja, du tror rätt om du tror att jag blev lagom irriterad. Men jag hade ju inte så mycket val, så jag slet åt mig den sockerfria varianten. Och i dag smakade jag den för första gången. Och tro fan om jag inte har blivit lurad! Mer chokladsmak, my ass. Jag är riktigt besviken, men å andra sidan var det ungefär vad jag hade förväntat mig. Frukosten blev ju förstörd, för det roligaste är ju faktiskt att dricka chokladdryck på morgonen. Man ska fan inte köpa sockerfria produkter. Det blir sällan lika bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0