Stressigt

Dagen började långt ifrån bra, men jag antar att jag bara har mig själv att skylla. La mig alldeles för sent igår, och sov bara lite mer än tre timmar, men jag lyckades faktiskt släpa mig upp i morse. Var dock inte så snabb som jag hade kunnat önska, och fick springa för att hinna med tåget. Vilket jag inte kan rekommendera när man släpar på en kabinväska och en stor bag som väger bly. Men så går det när man släpar med sig alldeles för mycket.

Väl framme på Bromma flygplats (ute i väldigt god tid) tvingade jag i mig en smörgås och en latte. Inte ett smart drag. Bra att jag åt något, men kaffet kunde jag ha varit utan. Det fick mig att må illa, och den känslan höll i sig ända fram till lunch.
Flygplanet jag åkte i var så jäkla litet att jag knappt såg det. Och skrajsen som jag är fällde jag en tår strax innan start, men allt gick ju bra och här sitter jag på mitt hotellrum i världsmetropolen Halmstad. Jag överlevde första dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0