Pretty as a picture, dancing the night away

Det blev ingen konsert för mig igår. Vilket jag sörjer, för jag hade verkligen sett fram emot det. Men mina vänner tyckte att kön till Debaser Medis var för lång, trots att den ändå försvann rätt fort framför oss. Då jag blev nerröstad slutade det med att vi gick runt hörnet till Göta Källare istället. Jag har aldrig varit där tidigare, och har väl inte direkt hört bra saker om det stället, men jag måste erkänna att jag hade en väldigt trevlig kväll trots allt.

Kvällen inleddes hemma hos Robert. Där sjöngs det Singstar, och tro det eller ej men jag gjorde faktiskt hyfsat bra ifrån mig. Det lät inte bra, men jag fick bra poäng. Hur fan gick det till? En vinflaska senare åkte vi in till Söder, och hamnade på Göta Källare.

Det var dans hela natten. Jag kan inte minnas när jag dansade så mycket senast. Och det kan ha något att göra med att det spelades bra musik, och med det menar jag hits och schlager. Det finns inte så många ställen i Stockholm som har bra dansgolv för den musiken. Så vem vet, det kanske blir ett återbesök?

     

     

     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0