Eftermiddagsfika

När klockan slog 17:00 i dag skyndade jag mig från jobbet. Det har varit en riktigt seg dag med extremt mycket att göra, och jag har blivit riktigt snurrig i huvudet av siffror som inte stämmer och som jag har behövt dubbelkolla.
Eftermiddagen bjöd dock på en trevlig fika med M, som jag inte har träffat typ tre månader. Vi hamnade på ett mysigt ställe i Gamla Stan, som jag definitivt tänker besöka fler gånger. Och äntligen fick jag den där broccoli- och ädelostpajen som jag har suktat efter så länge. Nåja, i en vecka i alla fall. M däremot tryckte i sig en baguette, som inte såg helt fel ut heller. Sedan bjöds det på mycket skvaller. Mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0