Garderobsrensning



Min garderob är en enda röra. Allting är intryckt utan någon närmare eftertanke, och nu går det inte att trycka in fler plagg. Än värre är att många av dessa plagg har jag inte använt på väldigt länge, och jag har förmodligen ingen tanke på att någonsin använda dem igen. Och så kan vi ju inte ha det. De måste bort. Därför ska jag nu försöka mig på ett försök till garderobsrensning. Men min erfarenhet säger mig att det brukar sluta med att endast ett fåtal plagg plockas bort, för "man vet ju faktiskt aldrig när jag kan få användning för den här". Suck. Men alla grejer som åker ut innebär en seger. Jag ska försöka att vara hänsynslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0