Glad ändå



Jag kan inte förstå hur jag kunde kämma i mig så mycket mat alldeles nyss. Jag borde ju, rimligen, fortfarande vara alldeles proppmätt efter gårdagens oxfiléplanka. Men det var tydligen fel. En hel del spaghetti och köttfärssås lyckades jag trycka i mig till middag i dag, vilket jag inte är helt nöjd med.

Men jag är rätt glad ändå. Trots att varje dag den här veckan har känts som fredag. För i morgon är det faktiskt fredag på riktigt, jag jobbar som vanligt bara till kl 15:30 - och sedan är det semester i en vecka! Äntligen. Jag går just nu på min allra sista lilla energi som jag har kvar, och är i stort behov av lite ledighet. Men det är bara att härda ut en dag till. Den borde rulla på relativt fort, kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0