Harry Potter



Det var Harry Potters liv vi fick stiga in i igår. Och jag måste säga att jag är vansinnigt nöjd. Det är en film som jag har gått och väntat på, och jag blev inte gladare av att premiären sköts upp ett halvår. Men nu är de sura minerna borta, och jag är glad och nöjd efter att ha sett den. Enda märka molnet på himlen är att det dröjer så lång tid innan nästa film kommer.

Jag tycker om att filmerna blir mörkare och mörkare (i och för sig precis som böckerna. så det är ju inte oväntat). Den här filmen innehöll även en stor portion humor, som jag tror blir svår att bibehålla i nästa film då den torde bli om än mörkare. Men nästa gång ska jag nog försöka komma ihåg att se om den här filmen innan jag ser nästa film, så att man har färskt i minnet hur det slutade. För jag glömmer uppenbarligen väldigt fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0